Oktatás/SUP iskola és tábor
Az ügyfelek – amennyiben előre fizettek adott szolgáltatásért, úgy visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:
- az Ügyfél a tevékenység/program időpontja előtt legkésőbb 24 órával írásban értesíti a SUP Bázist.
- az Oktató/Vezető a tevékenységet nem megfelelő vagy veszélyes körülmények miatt törli.
Ha negatív vízi és időjárási viszonyok negatívra fordulnak úgy az Oktató/Vezető módosíthatja a program tartalmát és helyét, vagy átütemezheti egy másik időpontra. Önmagában az eső(zés) vagy szélfúvás ténye nem jelenti a program törlését, a SUP Bázis személyzete jogosult döntést hozni a folytatásról, vagy a program pótlásának időpontjáról
Ha az ügyfél kedvezményes áron fizetett az aktivitásért, úgy a visszatérítés összege csökken a már leadott órákkal, és a kedvezményes óra-árral számítva.
Nem kínálunk visszatérítést, ha az ügyfél megtagadja a SUP Bázis szabályzatának (lásd „Felelősségvállalási nyilatkozat”) betartását, és a SUP Bázis személyzete megállapítja, hogy az ügyfél nem vehet részt a tevékenységben (pl. ha az ügyfél tudatmódosító szer befolyása alatt áll).
Ha az ügyfél olyan egészségügyi állapotról ad írásos tájékoztatást (lásd „Felelősségvállalási nyilatkozat”), ami miatt a SUP Bázis személyzete úgy dönt, hogy az ügyfél teljességgel maradjon ki az adott programból úgy arányos/részleges/teljes visszatérítést ajánlunk fel.
Ajándékutalvány
Az ajándékutalványokat a lejárati dátumig és a kedvezményezett számára használható csak fel, kivéve, ha más megállapodás született. Az ajándékutalvány megvásárlása után nem jár visszatérítés.
Bérlés felügyelet nélkül
Az ügyfél visszatérítést kap, ha a bérelt eszközök átvételi időpontja előtt 24 órával írásban lemondja a bérlési szándékát. Nem kerül sor visszatérítésre, miután az ügyfél átvette a bérelt felszerelést.
Termék vásárlás
Az űrlapot az ügyfélnek ki kell kitöltenie, és elküldenie a SUP Bázis emailcímére. A SUP Bázis ezután szűri és továbbítja a forgalmazónak/kereskedőnek/gyárnak.
Jótállási feltételek:
Ez a garancia csak a termék eredeti vásárlójára érvényes az eredeti kereskedőtől.
Merev deszka:
A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.
Felfújható deszka:
A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.
Ez a jótállás nem terjed ki a következő esetekre:
- Bármilyen külső anyaggal vagy tárggyal való ütközés által okozott kár vagy hiba.
- Ütközés, vandalizmus, helytelen használat vagy véletlen károkozás általi kár vagy hiba.
- Törés vagy meghibásodás az előzőleg bekövetkezett károk következtében.
- Szállítás, berakodás, kirakodás, leejtés vagy a vízkezelés által okozott károk vagy hibák.
- A deszka sarkának a behorpadása miatt keletkező károk vagy hibák.
- Nem rekreációs célú használat által okozott károk vagy hibák.
- A nem megfelelő tárolásból vagy kezelésből eredő károk vagy hibák.
- Tűző napon és/vagy 70 °C feletti és 0 °C alatti hőmérsékletnek való kitettség által okozott károk vagy hibák.
- Természeti események, például árvizek, földrengések, tűz stb. által okozott károk vagy hibák.
- Változtatások vagy módosítások által okozott károk vagy hibák, beleértve a megadottnál nagyobb szkeg használatát.
- Bármilyen javítás által okozott károk vagy hibák.
- A deszka használata során keletkezett károk vagy hibák a kárbejelentés megtörténte után.
- Partrafutás miatt keletkező károk vagy hibák.
- A fogantyúk vagy leash nem megfelelő felszerelése vagy beállítása által okozott károk vagy hibák.
- Bármilyen kár, kivéve az anyag- vagy gyártási hibákat.
- A deszka zárt, nedves körülmények között (például nedves deszkazsákban) történő tárolása miatt keletkezett károk vagy hibák.
- A vízfenékkel való ütközés által okozott károk vagy hibák.
Túra
Az ügyfelek visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:
- Az ügyfél a túra időpontja előtt 24 órával értesíti a SUP Bázist. Ugyanakkor 20% adminisztrációs díj számítható fel.
- A SUP Bázis lemondja a túrát.