Jótállás

Oktatás/SUP iskola és tábor

Az ügyfelek visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:

  1. az Ügyfél a tevékenység időpontja előtt 24 órával értesíti a SUP Bázist.  
  2. az Oktató/Vezető a tevékenységet nem megfelelő vagy veszélyes körülmények miatt törli. 

Megjegyzés: eső esetén nem kínálunk visszatérítést.  

Ha a vízi és időjárási viszonyok a tevékenység során nem biztonságossá válnak, az Oktató/Vezető módosíthatja a tervet, és a víz helyett a parton végezheti el az adott tevékenységeket, vagy a tevékenység átütemezheti egy másik időpontra.

Ha az ügyfél kedvezményes áron fizetett az aktívitásért, úgy a visszatérítés összege csökken a már leadott órákkal, és a kedvezményes óra-árral számítva.

Nem kínálunk visszatérítést, ha az ügyfél megtagadja a SUP Bázis szabályzatának betartását, és az Oktató/Vezető megállapítja, hogy az ügyfél nem vehet részt a tevékenységben (pl. ha az ügyfél kábítószer vagy alkohol befolyása alatt áll).

Ha az ügyfél olyan egészségügyi állapotról ad tájékoztatást, ami miatt az Oktató/Vezető úgy dönt, hogy az ügyfél számára nem lenne biztonságos a tevékenységben való részvétel, teljes visszatérítést ajánlunk fel.

Ha az Oktató/Vezető az oktatás megkezdése után szerez tudomást az ügyfél olyan jellegű egészségi állapotáról, ami miatt úgy ítéli meg, hogy az ügyfél számára nem biztonságos a tevékenység folytatása, akkor nem jár visszatérítés.

Ajándékutalvány

Az ajándékutalványokat a lejárati dátumig kell felhasználni, kivéve, ha más megállapodás született. Az ajándékutalvány megvásárlása után nem jár visszatérítés, azonban az ajándékutalvány átruházható más személyre.

Bérlés felügyelet nélkül

Az ügyfél visszatérítést kap, ha a bérelt eszközök átvételi időpontja előtt 24 órával írásban értesíti a SUP Bázist. Nem kerül sor visszatérítésre, miután az ügyfél kifizette és átvette a bérelt felszerelést.

Termék vásárlás

Az űrlapot az ügyfélnek kell kitöltenie, és e-mailben el kell küldenie nekünk. A SUP Bázis ezután szűri és továbbítja a forgalmazónak/kereskedőnek/gyárnak.

Jótállási feltételek:

Ez a garancia csak a termék eredeti vásárlójára érvényes az eredeti kereskedőtől.

Merev deszka:

A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.

Felfújható deszka:

A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.

Ez a jótállás nem terjed ki a következő esetekre:

  1. Bármilyen külső anyaggal vagy tárggyal való ütközés által okozott kár vagy hiba.
  2. Ütközés, vandalizmus, helytelen használat vagy véletlen károkozás általi kár vagy hiba.
  3. Törés vagy meghibásodás az előzőleg bekövetkezett károk következtében.
  4. Szállítás, berakodás, kirakodás, leejtés vagy a vízkezelés által okozott károk vagy hibák.
  5. A deszka sarkának a behorpadása miatt keletkező károk vagy hibák.
  6. Nem rekreációs célú használat által okozott károk vagy hibák.
  7. A nem megfelelő tárolásból vagy kezelésből eredő károk vagy hibák.
  8. Tűző napon és/vagy 70 °C feletti és 0 °C alatti hőmérsékletnek való kitettség által okozott károk vagy hibák.
  9. Természeti események, például árvizek, földrengések, tűz stb. által okozott károk vagy hibák.
  10. Változtatások vagy módosítások által okozott károk vagy hibák, beleértve a megadottnál nagyobb szkeg használatát.
  11. Bármilyen javítás által okozott károk vagy hibák.
  12. A deszka használata során keletkezett károk vagy hibák a kárbejelentés megtörténte után.
  13. Partrafutás miatt keletkező károk vagy hibák.
  14. A fogantyúk vagy leash nem megfelelő felszerelése vagy beállítása által okozott károk vagy hibák.
  15. Bármilyen kár, kivéve az anyag- vagy gyártási hibákat.
  16. A deszka zárt, nedves körülmények között (például nedves deszkazsákban) történő tárolása miatt keletkezett károk vagy hibák.
  17. A vízfenékkel való ütközés által okozott károk vagy hibák.

Túra

Az ügyfelek visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:

  1. Az ügyfél a túra időpontja előtt 5 nappal értesíti a SUP Bázist. Ugyanakkor 20% adminisztrációs díj számítható fel.
  2. A SUP Bázis lemondja a túrát.