Jótállás

Oktatás/SUP iskola és tábor

Az ügyfelek – amennyiben előre fizettek adott szolgáltatásért, úgy visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:

  1. az Ügyfél a tevékenység/program időpontja előtt legkésőbb 24 órával írásban értesíti a SUP Bázist.  
  2. az Oktató/Vezető a tevékenységet nem megfelelő vagy veszélyes körülmények miatt törli. 

Ha negatív vízi és időjárási viszonyok negatívra fordulnak úgy az Oktató/Vezető módosíthatja a program tartalmát és helyét, vagy átütemezheti egy másik időpontra. Önmagában az eső(zés) vagy szélfúvás ténye nem jelenti a program törlését, a SUP Bázis személyzete jogosult döntést hozni a folytatásról, vagy a program pótlásának időpontjáról

Ha az ügyfél kedvezményes áron fizetett az aktivitásért, úgy a visszatérítés összege csökken a már leadott órákkal, és a kedvezményes óra-árral számítva.

Nem kínálunk visszatérítést, ha az ügyfél megtagadja a SUP Bázis szabályzatának (lásd „Felelősségvállalási nyilatkozat”) betartását, és a SUP Bázis személyzete megállapítja, hogy az ügyfél nem vehet részt a tevékenységben (pl. ha az ügyfél tudatmódosító szer befolyása alatt áll).

Ha az ügyfél olyan egészségügyi állapotról ad írásos tájékoztatást (lásd „Felelősségvállalási nyilatkozat”), ami miatt a SUP Bázis személyzete úgy dönt, hogy az ügyfél teljességgel maradjon ki az adott programból úgy arányos/részleges/teljes visszatérítést ajánlunk fel.

 

Ajándékutalvány

Az ajándékutalványokat a lejárati dátumig és a kedvezményezett számára használható csak fel, kivéve, ha más megállapodás született. Az ajándékutalvány megvásárlása után nem jár visszatérítés. 

 

Bérlés felügyelet nélkül

Az ügyfél visszatérítést kap, ha a bérelt eszközök átvételi időpontja előtt 24 órával írásban lemondja a bérlési szándékát. Nem kerül sor visszatérítésre, miután az ügyfél átvette a bérelt felszerelést.

 

Termék vásárlás

Az űrlapot az ügyfélnek ki kell kitöltenie, és elküldenie a SUP Bázis emailcímére. A SUP Bázis ezután szűri és továbbítja a forgalmazónak/kereskedőnek/gyárnak.

 

Jótállási feltételek:

Ez a garancia csak a termék eredeti vásárlójára érvényes az eredeti kereskedőtől.

Merev deszka:

A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.

Felfújható deszka:

A gyártó/generálimportőr/nagykereskedő jótállási feltételei alapján kerül ügyintézésre.

Ez a jótállás nem terjed ki a következő esetekre:

  1. Bármilyen külső anyaggal vagy tárggyal való ütközés által okozott kár vagy hiba.
  2. Ütközés, vandalizmus, helytelen használat vagy véletlen károkozás általi kár vagy hiba.
  3. Törés vagy meghibásodás az előzőleg bekövetkezett károk következtében.
  4. Szállítás, berakodás, kirakodás, leejtés vagy a vízkezelés által okozott károk vagy hibák.
  5. A deszka sarkának a behorpadása miatt keletkező károk vagy hibák.
  6. Nem rekreációs célú használat által okozott károk vagy hibák.
  7. A nem megfelelő tárolásból vagy kezelésből eredő károk vagy hibák.
  8. Tűző napon és/vagy 70 °C feletti és 0 °C alatti hőmérsékletnek való kitettség által okozott károk vagy hibák.
  9. Természeti események, például árvizek, földrengések, tűz stb. által okozott károk vagy hibák.
  10. Változtatások vagy módosítások által okozott károk vagy hibák, beleértve a megadottnál nagyobb szkeg használatát.
  11. Bármilyen javítás által okozott károk vagy hibák.
  12. A deszka használata során keletkezett károk vagy hibák a kárbejelentés megtörténte után.
  13. Partrafutás miatt keletkező károk vagy hibák.
  14. A fogantyúk vagy leash nem megfelelő felszerelése vagy beállítása által okozott károk vagy hibák.
  15. Bármilyen kár, kivéve az anyag- vagy gyártási hibákat.
  16. A deszka zárt, nedves körülmények között (például nedves deszkazsákban) történő tárolása miatt keletkezett károk vagy hibák.
  17. A vízfenékkel való ütközés által okozott károk vagy hibák.

 

Túra

Az ügyfelek visszatérítést vagy jóváírást kapnak, ha:

  1. Az ügyfél a túra időpontja előtt 24 órával értesíti a SUP Bázist. Ugyanakkor 20% adminisztrációs díj számítható fel.
  2. A SUP Bázis lemondja a túrát.